santa epiphany, santa claws and santa ladies: nostradamus had forseen the can-can dance, but not his guitar. Levi-Strauss' studies about santa claus show clear conclusions on world-wide accepted classics. those who didn't suspect his happy, gay nature were ridiculed by the top-single maria, maria: an icon of paraphernalia, an offensive illusion at times of religious matters. so is rendered a so called clear and straight correspondance between santana, his father and reindeers. the show is then concluded chéz le moulin rouge, located at a mall near you, where we sipped a coffee on nailed flat-irons. shut the amps, here comes a clever dancefloor, still in the all-eating prevailing kingdom, spitting only non-contexed premonitions and sharply prevailing possibilities; outnumbered.

 

santa epifanie, santa natale e santa signorine: nostradamus aveva predetto il can can, ma non la sua chitarra. lo studio di Lévi-Strauss su babbo natale giunge a chiare conclusioni sugli ormai noti stilemi. chi non sospettò nulla della sua felicità fu messo in ridicolo dal singolo maria, maria: un'allusione para religiosa ingiuriosa. così si stabilisce una cosiddetta chiara e limpida corrispondenza tra santana e suo padre e le renne: lo spettacolo poi si concluse al moulin rouge, situato in un centro commerciale dove consumammo un caffè su ferri da stiro inchiodati. spenti gli ampli, parte il dancefloor intelligente sempre nel regno imperante che fagocita tutto, e risputa fuori solo premonizioni decontestualizzate e in netto esubero rispetto alle possibilità.

 

[prev]

[next]

vonneumann    jaser/laego     web site.
updated 14.04.02