coming back bombing and exhaling the death metal,
wouldn't you disagree like napalm or other tastes.
few know that playing the J. S. Bach suites for solo cello evokes a
promethean smoke, a gathering, a drove of imaginary auditors who flee
when brushes enter.
conjectures are most confirmed when you consider the 2 contemporary
bassess, though certainty is far from what we possess: shouldn't you
turn a deaf ear to that slight nuance of chorus used, it may have saved
itself a better vision, maybe a newer power.
all this exemplifies and gives reason to the scandinavian wars between
different bands, and it doesn't cancel my/your personal date with Burzum.
tornando a bomba sul caso del metallo morte e poi, non
farete mica storie. pochi sanno che dalle suite per solo violoncello di
J. S. Bach suonate da Pablo Casals si sprigiona un inedito fumo, un
assembramento di uditori immaginari che fuggono all'ingresso delle
spazzole.
i sospetti cadono però sui 2 bassi contemporanei, sebbene di
certezza ve n'è ben poca: non si trascuri quella punta di chorus
usata incautamente, potrebbe aver preso il sopravvento e, procuratasi
una breve indennità, aver inferto colpetti estremi.
tutto ciò rende palese le faide scandinave tra musicisti di
setta, e non smentisce il mio/tuo appuntamento a cena fuori con Burzum.
|